۱۳۹۲ بهمن ۲۴, پنجشنبه

شاهین نجفی زنا زاده


یکی از نشانه های ولد الزنا دشمنی با
ما اهل بیت است.


پس از منتشر شدن موسيقي جديد شاهين نجفي با موضوع توهين به چند امام معصوم ما از جمله امام رضا،امام هادي و امام نقي و امام زمان بازتاب هاي مختلفي در سراسر سايتها و وبلاگها و فرومها شكل گرفته.
هدف اين مقاله نشان دادن هره واقعي اين حرامزاده هستش كه با اين كارش احساسات ميليون ها ايراني رو جريحه دار نموده.
اين ملعون كارش رو با موسيقي رپ انتقادي اجتماعي اغاز كرد و پس از جمع كردن هواداران خود شيوه فكريش رو به صورت اهسته به معرض ديد قرار داد.
پس از توهيناتي كه به جامعه روحانيت و ولايت كرد پا رو از گليمش درازتر كرد و گستاخي رو به حدي رسوند كه موسيقي عجيب و حاوي مطالب شيطان پرستي شر اعظم رو ساخت.
پس از انتشار اين موسيقي مبهم خيلي از هوادارن اين ملعون همچنان به حرف خود اصرار ورزيدن و بهانه هاي مختلفي براي انكار حقيقت تراشيدند ولي اسناد گوياي حقيقت ديگري بود
متن زير قسمتي از متن موسيقي شر اعظم است،
به اسم اعظم شر و چش سه و تن مانا
به تثلیث دو سر کوه مخفی وخط ناخوانا
به آلت مقدس حالت نامیر آتش
شر اعظم یاختو سینا رژی ناکی وناوش
لی یوادش کوخنی ربی سنی خوراتنو لهلی به عینی
تو تیری سیکس راخنا حنی لنا حونی ژرا عنی و عدی
                                                   مارح وت یارب زج هدجس  ====> حتما "reverse" ش رو گوش کنین
                                             مارح وت یارب زج هدجس  =====> میشه : سجده جز برای تو حرام
مارح وت یارب زج هدجس
رمز گشايي اين متن به اينگونه است:
به اسم اعظم شر و چش سه و تن مانا
اینجا خیلی واضح به نام شیطان و جانور سه چشم که در انجیل آمده و تن مانا یعنی اون روح جاویدان شیطانی اشاره ميكند.

به تثلیث دو سر کوه مخفی وخط ناخوانا

تثلیث دو سر منطورش تثلیث دجال ،جانور آخر الزمان و فاحشه بزرگ در انجیله در برابر پدرفپسر روح القدس .جنگ این دو تثلییث در اورشلیم اتفاق می افتد که همان کوه مخفیه صیهون است با کتابی که فقط کسانی که به شیطان ایمان داشته باشند می توانند بخوانند طبق گفته ی انجیل

به آلت مقدس حالت نامیر اتش
آلت مقدس نماد شیطان پرستهاست منظور ابلیسک هست . یعنی زایش جاویدان ابلیس ک در فیلم 666 هم اومده و آتش هم همان طور می دانید نماد شیطان پرستان است.

شر اعظم یاختو سینا رژی ناکی وناوش
 اين حروف،متشكل از حروف ابجد هستند كه رمز گشايي نشدند.

لی یوادش کوخنی ربی سنی خوراتنو لهلی به عینی
تو تیری سیکس راخنا حنی لنا حونی ژرا عنی و عدی
ایناجا میگه تو تیری سیکس یعنی 3 تا شش.یعنیto three six و بقیه متن که هنوز رمزگشایی نشده است!
مارح وت یارب زج هدجس

و در نهایت این جمله که رمز این شعره:کافیه کل جمله رو بر عکس کنید :

سجده جز برای تو حرام!!! 
.
.
.

بازتاب هاي متفاوت پس از انتشار اين متن باعث شد كه خيلي از جوانان لقب شيطان پرست را به اين ملعون اعطا كنند ولي باز هم يه عده همچنان بر معصوم بودن اين ملعون موصر بودند.

تا اينكه  البوم نقي منتشر شد.
البومي سرتاسر توهين،از عكس روي جلد گرفته تا متن موسيقي و معناي آن.
شاهين نجفي به قول خودش كسي است كه با كتب مقدس،تورات، بايبل(انجيل) و قران از نوجواني درگيري داشته و با همه انها اشنايي دارد. در بسياري از موسيقي هاي اين فرد اشارات خاصي به داستان هايي از اهل عتيق و عهد جديد وجود داره و همچنين قرآن كريم.
در اين موسيقي پس از مخلوط كردن مشكلات اخلاقي و اجتماعي جامعه توهيناتي رو به امام نقي و امام زمان صورت ميده و همه مقصر رو اسلام به خصوص اسلام شيعي معرفي ميكند.
پس از انتشار اين موسيقي دو دستگي ميان هواداران اين ملعون اشكار ميشود.و امروز بسيار راحت ميتوانيم تشخيص بديم كه طرفداران اين فرد ملعون چه كساني هستند و هيچ گونه بهانه اي مبني بر انتقادي بودن و اجتماعي بودن موسيقي هاي اين فرد باقي نمونده.

اسناد مختلفي از شيطان پرست بودن اين فرد هست كه نمونه هاي بارز آن در نوع پوشش ،گفتار و كردار و استفاده هاي مختلف از 666 در حيطه فعاليتش قابل رويت هست. مانند ادرس هواداري فيس بوك اين ملعون كه در تصوير زير مشاهده ميكنيد،
و همچنين نامه ايشون كه در تاريخ 13 فروردين 91 كه مصادف با روز سيزده به در ما كه ريشه ديني در ايين عجيب يهود دارد (روز جشن پوريم) بسيار قابل تامل ميباشد.
در اين نامه اين ملعون نوع خط فكري خودش رو با افتخار معين ميكند و جاي شبهه اي نميگذارد كه جزئي از فرقه هاي شيطاني امروز كه سرتاسر جهان رو پر كرده و اوازه شان به گوش همگيمان خورده است ميباشد.
قابل تامل است كه جشن پوريم همان جشن ايراني كشي يهود است كه در تاريخ 13 فروردين صورت گرفته و در كتب هاي مهم يهود ذكر شده است.
و ما اينجا رسما اعلام ميكنيم كه اين فرد در هيچ كجاي اين كره خاكي ارامش نخواهد داشت.